Kampania społeczna Fundacji Wielogłosu

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
9 grudnia 2024

Fundacja Wielogłosu ruszyła właśnie z ogólnopolską kampanię społeczną Kosmetyki Społecznego Wpływu. Projekt ten ma na celu zwrócenie uwagi na problem stygmatyzacji osób z doświadczeniem kryzysu psychicznego i zachęcenie społeczeństwa do refleksji nad językiem oraz postawami, które kształtują naszą rzeczywistość.

Kampania wyróżnia się kreatywnym podejściem, wykorzystując symbole codzienności – kosmetyki – aby promować wartości takie jak życzliwość, empatia i otwartość. W ramach projektu powstały produkty o metaforycznych nazwach, m.in.:

  • Płyn do demakijażu stereotypów,
  • Serum aktywujące empatię,
  • Krem wzmacniający życzliwość,
  • Hydrolat na raniące przekonania.

Produkty te, dostępne bezpłatnie na platformie  wewnątrz.pl, są symbolem zmiany, która zaczyna się w każdym z nas.